Gond van a számítógépes rendszerrel. Átkocogok, hívom a szakembert... a hat díszpéldányból egyet átrángatok, megáll a gép mellett, bambán vigyorogva nézi a monitort, majd megállapítja, hogy igen, ez hiba. Igen, az - mondom - azért hívtalak át - és nézek rá várakozóan... ja, hogy ezt meg kellene csinálni? Hát ő azt nem tudja, hogy kell... és azt sem tudja, hogy ki tudja... és úgy egyébként is, miért zaklatom ilyenekkel...
Kedvencem még, amikor a másik zseniális szakember kolléga közli egy egyszerű felhasználói (tehát nem durva szakmai) kérdésemre, hogy minek mondja el, amikor úgysem érteném a választ.
Azt hiszem, célszerű a problémákat, hibaüzeneteket és a kérdéseimet a nap kávézós-időszakára csoportosítani, mert így megspórolható a koffein ára, amúgy alacsony vérnyomásom pedig tuti az egekbe szökik.