Kolléganőmmel felesben vettünk egy heteslottót. Én 4 számot jelöltem, ő 3-at.. az én 4 számomból 3 jó volt, a 4.-et eggyel arrébb jelöltem, a kolléganőm egy számot sem talált el. Kár, hogy én kevés voltam a nyereményhez (de azért azt mondtam, hogy hű bakker, milyen ügyes vagyok!).
Tegnap vettem egy sorsjegyet is, az árának a háromszorosát nyertem vissza.
Egy hét alatt három próbavásárlást gyűjtöttem be, hétvégén tesztelem, hogy tetszik-e ez a meló. Kiegészítő bevételnek csodás lenne.
Utána olvasgattam neten, és az egyik fórumon írta egy hozzászóló, hogy milyen szemét az, aki próbavásárlónak megy. Én ezt nem így látom. Az eladókkal mindig remek viszonyban vagyok, amikor meg kifogásom van a munkájukkal kapcsolatban, akkor annak - teljesen normális kommunikációval - mindig hangot adok, és az esetek jelentős részében építő jellegűnek veszik a panaszomat és szoktam is tapasztalni utána a változást.
Megjegyzem, amikor a "mekiben" dolgoztam, mindig jöttek próbavásárlók és senkit nem rúgtak ki azért, mert esetleg rossz lett a próbavásárlói tesztje, hanem tanultunk belőle mindannyian, amikor meg jól sikerült, akkor volt örömködés.
Szóval itt nem a szemétkedés a lényeg (normális esetben), hanem a szolgáltatás javítása.
Ja, és mióta teljesen átszoktam a sima kifliről a vikorn termékekre, reggel két kiflit eszek feltéttel és sokkal később éhezek meg, általában 13 óra körül, régen bezzeg a sima péktermékek után villámgyorsan korgott a pocak, már 9-10 óra körül felfaltam volna egy fél disznót.