ENJOY!

Papírsárkány

...

2015. március 14. 12:31 - Jaguár

Nemrég írtam az ötszáz forintos "átverésről".

Ma megint voltunk a boltban, és most egy olyan eladó volt, akit nagyon kedvelek, ráadásul ő is vezető. Csak ő profi. 
Beszédbe elegyedtünk, és szóba került a múlt heti konfliktus is.
Elmesélte, hogy tud róla, mert hétfőn odaszóltak nekik a központból és bizony a hölgy megkapta a magáét, komolyan el lett beszélgetve a fejével. Nem én vagyok az első, aki panaszt tettem... és pontosan értik, hogy nem az árral volt gondom, hanem a viselkedéssel, az elintézési móddal.
A mai eladó egyáltalán nem haragudott (kollegalitásból vagy ilyesmi), sőt, azt mondta, hogy jól tettem, maximálisan velem értett egyet, mert a kollégája viselkedése, hozzáállása nem volt megfelelő.
Szóval lehet legyinteni, hogy felesleges szólni, felesleges reklamálni, ezt én cáfolom. Bizony, vannak boltok, ahol vevő-központúak és nem tusolják el az ügyet, meg nem csak egy bocsánatkérő levéllel intézik el, hanem konkrét intézkedéseket tesznek.
Sőt, ahogy említettem a sztorit, azonnal kérte a blokkomat, hogy akkor ő máris intézkedik az akciós termékkel kapcsolatban... csak hát nem vittem magammal, mert tényleg nem azon rugóztam (amúgy meg tök mindegy, mert megint (vagy most tényleg?) akciós az, amit a múlt héten venni akartam, szóval blokk nélkül is megvehetem). De az is biztos, hogy most úgy van kirakva az akciós cimke, hogy teljesen egyértelmű és világos, hogy melyik termék mennyibe kerül.
Egy kicsit feszülten léptem be a boltba, de ez a rossz érzés el is szállt a beszélgetés után.
Nekem ez a hozzáállás nagyon tetszik.
2 komment
Címkék: általános

Valaki mondja meg, hogy..

2015. március 13. 11:33 - Jaguár

a közösségi oldalon miért nyilvánosan kell "üzenetet küldeni"?

Az egyik azon van kiakadva, hogy a párja éjjel nem kel fel a gyerekhez, sőt, fel sem ébred, amikor az sír, pedig neki, az anyának is járna a pihenés... és lehordja mindenféle alávalónak a fiatalembert... azt csak zárójelben jegyezném meg, hogy kiderült, az ember 36 órás munka után merte elkövetni ezt a galádságot...
A másik meg világgá kiabálja azon fájdalmát, hogy megint csalódnia kellett valakiben, akiben pedig szeretne bízni és reméli, hogy az illető olvassa és magára ismer.

Ez aztán elintézési mód...

Tudom, tudom, mindenki ufó, csak én vagyok helikopter, de akkor is, ami magánügy, az magánügy és pont. A megosztott problémákkal kapcsolatos személyes véleményemet pedig megtartom magamnak. Bár tény, hogy ha ők ezt nyilvánosan megosztják, akkor az felhatalmazás arra, hogy én meg nyilvánosan kifejtsem a véleményemet.
De kell ez nekem? Nem.
Inkább a "leiratkozás" funkciót választom.

13 komment
Címkék: szvsz

amikor visszanyal a fagyi

2015. március 13. 09:56 - Jaguár

Az érzés, amikor valaki rettenetesen meg akar alázni, de az egészből végül is az jön le, hogy én mekkora egy szemétláda vagyok, mert ebben is, meg abban is, meg amabban is sikeresebbnek tart magánál... 
megfizethetetlen :)

(Én meg vagyok olyan, hogy meg is köszönöm a dicséretet, és ígéretet teszek arra, hogy a továbbiakban is számíthat arra, hogy mindent megteszek érte, hogy ezért utálhasson).
5 komment
Címkék: :)

...

2015. március 10. 10:58 - Jaguár

Szombaton csak 500,- forinttal akartak lenyúlni olyan módon, hogy az akciós ár helyett az eredetit számolták fel... Persze én, a kekec, mindig megnézem a blokkot.... és nem vagyok rest számon kérni az ilyen "akciókat".
Én, a balga az orcakönyvön is közzétettem eme esetet, ahol egy kedves ismerősömtől meg is kaptam a szidalmazást, hogy mennyire gáz, amikor akár 15,- forint miatt is a vevő reklamál és miatta áll a sor. Na én ezt nem így látom. Nehogy már én legyek a hibás, mert szólni merek.
Sokszor 15,- forint pedig szép összeg, jelen esetben ha vevőnként 250,- forintot legombolnak tévedésből, mert nem mindenki nézi meg a számlát, akkor az mekkora összeg?

Sajnos jellemző a magyar emberekre, hogy nem arra mérgesek, aki - ha sorra kerülnek, őket is ugyanúgy átveri, hanem arra, aki nem tűri ezt birkamód és szóvá meri tenni. Kit érdekel, hogy rosszul számol az eladó, nyeld be, ha 15,- forint, ha 500,- forint, és húzzál el a picsbe. Persze. Másnap meg ha visszamegyek és hiányzik 15,- forint, vagy 500,- forint és nem tudom kifizetni az árut, akkor azt meg nem adják oda.

Nos. Tisztázzunk valamit. Tisztában vagyok azzal, hogy aki dolgozik, az hibázik. Fontosnak tartom viszont azt, hogy a hiba hogyan kerül korrigálásra, a reklamálás elintézésre.
Én, teljesen kulturáltan érdeklődtem az eladónál a blokkal a kezemben, hogy "mely termékek akciósak", mire azt válaszolta, "mindegyik". Majd, ezután mondtam, hogy "rendben, de akkor miért a teljes árat számolták fel?" Mire pislogott, hogy "hát akkor lehet, hogy nem is akciós a termék". Mire a reakcióm az volt, hogy "rendben, de akkor miért van kiírva?".  Erre már nem tudott mit mondani. Most akkor kérdem én, komolyan ez a normális egy boltban, amely ráadásul egy nagy hálózat tagja? Tényleg én vagyok a hülye, mert szólni merészelek?

Az eladó visszakérte a termékeket, majd "téves vásárlás" címszóval visszaadta a pénzt.

És igen, én ezen berágtam. Ez nem téves vásárlás volt, hanem téves árazás, ami marhára nem mindegy. Felvállalom a saját hibáimat, és viselem a következményeket, de a másokét nem. Amúgy meg a kiírt akciós ár miatt a különbözetet kellett volna odaadnia, mivel közöltem, hogy én azon az áron kívántam megvenni a terméket (ezt amúgy is jogszabály írja elő, hogy a kedvezőbb árat kell számolni). De kibékültem volna azzal is, hogy a pénzt adják vissza, de ne kenjék már rám, hogy én vásároltam tévesen, mert ez nem igaz. Az meg, hogy ismét ki kellett várnom a soromat, és még ennek tetejében azt se mondták "nyaljál sót", mindennek a teteje.

Úgyhogy hazaérve írtam is a cégnek. Amiért volt, aki lehülyézett, mondván úgysem reagálnak, mert tojnak az ilyen vásárlói panaszokra, de válaszoltak, méghozzá nagyon korrekt levelet kaptam. Az egy dolog, hogy közölték, hogy menjek vissza, mert természetesen az akkor megjelölt akciós ár az érvényes, de emellett oda-vissza bocsánatot kértek az eljárás miatt. Nem lett eltusolva az ügy. Ergo, igen is érdemes a vezetőséghez fordulni a panaszokkal, érdemes szót emelni.

Én meg örülök, hogy az egyik kedvenc boltom továbbra is maradhat az egyik kedvenc boltom, mert törődnek a vásárlókkal.

Amúgy, ha valakinek ebből az jönne le, hogy én vagyok a "problémás vásárló", akkor megcáfolnám, a boltokban ugyanis, amelyekbe járok, nagyon szeretnek és a kedvemben járnak - nem véletlenül főzik meg a hentesnél is csak az én kedvemért a kedvenc kajámat...

8 komment
Címkék: morr

...

2015. március 10. 10:40 - Jaguár

Az elmúlt néhány napban, orcakönyvön (hol máshol?) begyűjtöttem néhány "ha nem küldöd tovább és vissza nekem ezt a körüzenetet, akkor jajj neked..." lelki terroron alapuló zsaroló levelet, és azon filózok, hogy vajon ezek az átkok ilyenkor csatlakoznak egymáshoz és együttes erővel támadnak, vagy ahogy lejár az egyik, akkor lép érvénybe a másik?
A legjobban az a rész tetszik benne, amely arról papol, hogy "ha nem küldöd vissza, nem vagy közeli barátom". Barátod ám neked a hóhér, kedves feladó... az én közeli barátaim nem küldenek nekem ilyen baromságokat. Azért barátok. Azért közeli barátok.

2 komment
Címkék: morr
süti beállítások módosítása