Nemrég írtam az ötszáz forintos "átverésről".
Ma megint voltunk a boltban, és most egy olyan eladó volt, akit nagyon kedvelek, ráadásul ő is vezető. Csak ő profi.
Beszédbe elegyedtünk, és szóba került a múlt heti konfliktus is.Elmesélte, hogy tud róla, mert hétfőn odaszóltak nekik a központból és bizony a hölgy megkapta a magáét, komolyan el lett beszélgetve a fejével. Nem én vagyok az első, aki panaszt tettem... és pontosan értik, hogy nem az árral volt gondom, hanem a viselkedéssel, az elintézési móddal.
A mai eladó egyáltalán nem haragudott (kollegalitásból vagy ilyesmi), sőt, azt mondta, hogy jól tettem, maximálisan velem értett egyet, mert a kollégája viselkedése, hozzáállása nem volt megfelelő.
Szóval lehet legyinteni, hogy felesleges szólni, felesleges reklamálni, ezt én cáfolom. Bizony, vannak boltok, ahol vevő-központúak és nem tusolják el az ügyet, meg nem csak egy bocsánatkérő levéllel intézik el, hanem konkrét intézkedéseket tesznek.
Sőt, ahogy említettem a sztorit, azonnal kérte a blokkomat, hogy akkor ő máris intézkedik az akciós termékkel kapcsolatban... csak hát nem vittem magammal, mert tényleg nem azon rugóztam (amúgy meg tök mindegy, mert megint (vagy most tényleg?) akciós az, amit a múlt héten venni akartam, szóval blokk nélkül is megvehetem). De az is biztos, hogy most úgy van kirakva az akciós cimke, hogy teljesen egyértelmű és világos, hogy melyik termék mennyibe kerül.
Egy kicsit feszülten léptem be a boltba, de ez a rossz érzés el is szállt a beszélgetés után.
Nekem ez a hozzáállás nagyon tetszik.