Csak zárójelben jegyzem meg, hogy a múltkor a BKK automata elnyelte a visszajáró - 150,- forint - aprót - egyértelműen némi tolvaji segédkezés révén. Ugyanis most az a divat, hogy nem a papírpénz-kiadót tömítik el, hanem az apróét.
Én meg nem voltam rest, úgy, ahogy voltam, bementem az ügyfélszolgálatra és azonnal panaszt tettem. Igen, 150,- forint miatt!
Tisztázzuk. Itt nem az apróról van szó, hanem az elvről. Hogy ha én akarok, adok, de tőlem ne lopjanak.
És, hogy mi történt? Némileg zaklatott voltam (de a kulturált fajta - nem az ügyfélszolgálatos hibája!), és nagyon jól fogadták. Semmi lekezelés, flegmaság nem volt, hanem maximálisan segítőkész volt a fiatalember és elmondta, hogy nagyon is jól tettem, hogy bementem reklamálni, mert sokan nem teszik meg, és ez baj. Mert hogy az "csak" apró, és hagyják a fenébe... na ez az, amit nem kellene. Ő is egyetértett abban, hogy erre pénzelnyelős-problémára megoldást kell találni és ezt csak úgy lehet, ha igen is, mindenki bemegy és megteszi a panaszát, ha ilyet tapasztal.
Természetesen megváltottuk a világot is, és közösen kitaláltuk, hogy lehet a tolvajokat megfékezni (remélem az ötletért a díjat megkapom!)
Nem mellesleg felvette a jegyzőkönyvet is.
És ha valaki azt gondolná, hogy... (amit szoktak ilyenkor, hogy panaszt tenni lehet, de úgysem lesz eredménye) hát elmondom, hogy ma megérkezett a BKK levele, ahol a panaszomat jogosnak találták és mehetek felvenni a visszajáró pénzt.
Szóval, látni mindenfelé, hogy mindenki szidja őket, de azért megnézném, hogy ki az, aki cselekszik és panaszt tesz, és ki az, aki csak "ugat". Szerintem ez a baj a mai világban, hogy az emberek jelentős része csak "fotelharcos" és a szája jár, köpköd és ugat és panaszkodik és szid - de nem cselekszik... Nekem nem ez az első eset, hogy reklamáltam valahol - amivel kapcsolatban bizony megkaptam az ilyen szájkaratés ismerőseimtől, hogy "úgysem lesz belőle semmi, mert ezek a cégek lesz@rják!" - és csak lestek, amikor a cégek MINDEN ESETBEN KORREKTÜL jártak el.
Most is. A sokat szidott BKK is.
Köszönöm a figyelmet.